Het Nederlandse Animal Crossing Forum

Het is momenteel Vr 24 Mei 2013, 08:24

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 14 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Titel: Re: Flessenpost
BerichtGeplaatst: Wo 27 Jun 2012, 09:27 
Dorpsbewoner
Dorpsbewoner
Gebruikers-avatar

Choco schreef:
Waarom is de flessenpost eigenlijk weg op de Wii? :blathers:

Ik heb trouwens wel een 'note in a bottle' op de Wii. Hoe zit dat eigenlijk? Ik begrijp eigenlijk niet hoe hij op de Wii terecht is gekomen... :confused:

Het is weg omdat je nu gewoon normale brieven naar elkaar kan sturen.. Maar die brieven van Nintendo zelf zijn natuurlijk ook leuk; daar hebben we DLC voor teruggekregen. Maar opzich zou het wel terugkunnen, en dan bijv. om een brief te sturen naar een bewonertje op het eiland. Maarja, Pete kan ook vliegen.. Nja, we zullen zien!

Profiel  

BerichtGeplaatst: Wo 27 Jun 2012, 23:07 
Designer
Designer
Gebruikers-avatar

@BarbaraAC: eehm... op de DS kon je ook gewoon brieven naar elkaar toe sturen

Met flessenpost gooide je gewoon een brief in de zee, en dan wist je neit bij wie die aan zou komen, en je kon ook flessenpost vinden op t strand, en ik denk dan dat als je veel online ging bij verschillende mensen, dat je vaker flessenpost zou vinden, want persoonlijk heb ik maar 1 of 2 keer een fles gevonden, en dat was een of andere vage brief. Wss eentje die voorgeprogrammeerd was. En ook een keer eentje die ik met mn andere poppetje had gegooit XD

Waarom ze dat op de Wii hebben weggehaald is me een raadsel, ik vond het altijd wel lekker mysterieus. Misschien vonden ze het onnodig of dachten ze dan mensen er misbruik van zouden gaan maken, jeweetwel, vieze dingen ofzo gaan schrijven.

En die Note in a bottle is een hack item. Als je niet hackt kan je er in principe niet aan komen, alleen door t te ontvangen van iemand die wel hackt. Het is neit een item dat je ooit bij nook te koop zal zien.
Verder kan je er eigenlijk helemaal niks mee.

Profiel  

BerichtGeplaatst: Wo 27 Jun 2012, 23:11 
Moderator
Moderator
Gebruikers-avatar

@ Ageha: Nee, idd, je kan er echt niks mee. Btw, Kadoe en ik gingen eens speciaal naar de McDonalds om met de Wi-Fi daar een flessenpost te versturen. Dus Kadoe had er eentje in het water gegooid, toen kwamen we thuis en toen had ik hem op mijn DS ontvangen! O.o

Profiel  

BerichtGeplaatst: Wo 27 Jun 2012, 23:14 
Designer
Designer
Gebruikers-avatar

LOL dat is gewoon stom. Was je wel eens met andere mensen online geweest? Want ik denk namelijk dat flessenpost word verzonden naar een random persoon van je vriendenlijst, lijkt mij het meest logische, ze kunnen moeilijk JOU flessenpost naar een of ander persoon in timboektoe sturen terwijl jullie neit eens van elkaars bestaan afweten xD

Oh, maar als ze t terug brengen op de 3DS, dan kan je mss wel via streetpass flessenpost versturen en ontvangen, dat lijkt me wel awesome.

Profiel  

Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 14 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]